+32 (0)472 98 33 32 lotte @ strikiez.be

Winkelmandje

FAQ

1. BESTELLEN

1.1 Moet ik een account openen om bij u te winkelen?

Nee, dat hoeft niet. U kunt elke keer aankopen doen en uitchecken als gast.

Door echter een account bij ons aan te maken, kunt u bestellen zonder dat u elke keer dat u bij ons winkelt uw gegevens hoeft in te voeren. U kunt zich nu aanmelden of u kunt eerst beginnen met winkelen en uw account maken voordat u uitcheckt op de winkelwagenpagina.

1.2 Hoe maak / maak ik een account aan?

Klik op “Inloggen / Registreren” gevolgd door “Een account aanmaken” en vul uw persoonlijke gegevens in.

1.3 Hoe bestel ik?

Koop de items die u wilt en voeg deze toe aan uw winkelwagen. Wanneer u klaar bent, kunt u doorgaan naar uw winkelwagentje en uitchecken. Controleer en zorg ervoor dat alle informatie correct is voordat u uw aankopen en betaling bevestigt.

1.4 Ik heb problemen met het toevoegen van artikelen aan mijn winkelwagen

U kunt de items toevoegen zolang deze beschikbaar zijn. Er kan een geval zijn waarin het artikel zich in het winkelwagentje van iemand anders bevindt, waardoor de status van de artikelen wordt weergegeven als ‘Tijdelijk niet beschikbaar’.

1.5 Hoe betaal ik voor mijn bestellingen?

We accepteren betalingen via bankcontact en alle gangbare creditcards.

1.6 Kan ik mijn bestelling wijzigen en annuleren?

Helaas kunnen we een bestelling niet annuleren nadat deze is geplaatst. Hierdoor kunnen wij uw bestellingen efficiënt inpakken en fouten voorkomen. Het is raadzaam om uw bestelling te controleren voordat u deze plaatst.

1.7 Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?

Toets de vouchercode in bij het veld “Vouchercode” en klik op “Toevoegen” op uw winkelwagenpagina voordat u verder gaat met afrekenen. Houd er rekening mee dat we de vouchercode niet handmatig op uw bestelling kunnen toepassen als u deze tijdens het uitchecken niet hebt ingevoerd. Zorg er alstublieft voor dat alle informatie correct is voordat u uw aankoop bevestigt.

1.8 Hoe weet ik of mijn bestelling is bevestigd?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u van ons een bevestigingsmail om te bevestigen dat uw bestelling is ontvangen. Houd er echter rekening mee dat bestellingen alleen worden verzonden wanneer uw creditcardbetaling is goedgekeurd en het factuur- en afleveradres is geverifieerd. Als alternatief kunt u de status van uw bestelling controleren in “Mijn account” als u een geregistreerde gebruiker bent.

2. VERZENDING EN BEZORGING

2.1 Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Alle bestellingen worden binnen 10 werkdagen verwerkt, met uitzondering van weekends en feestdagen.

2.2 Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

De standaard levertijd van de koerier is ongeveer 1-2 werkdagen vanaf het moment van verzending. Dit is alleen van toepassing op alle leveringen in België. Voor alle internationale leveringen is de benodigde tijd afhankelijk van onze logistieke partners en hun filialen.

2.3 Hoe kan ik mijn levering volgen?

Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailbevestiging met het trackingnummer. U kunt de leveringsstatus van uw bestellingen controleren en volgen met onze lokale logistieke partner, met uw 13-cijferig bestelnummer voor alle leveringen in België.

2.4 Wat zijn de verzendkosten?

Verzending is €4,70 naar een postpunt of €5,70 naar een thuis/werk adres voor alle leveringen in Beglië via Bpost. Voor internationale leveringen kunt u uw artikel selecteren en doorgaan naar de uitcheckpagina, aangezien de kosten gebaseerd zijn op gewicht en volume. Na het invoeren van uw bezorggegevens, berekenen we automatisch de bezorgkosten op basis van uw opgegeven adres zonder dat betaling of registratie nodig is

2.5 Kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat mijn bestelling is bevestigd?

Helaas kunnen we bestellingen niet omleiden zodra uw bestelling is bevestigd. Zorg er daarom voor dat u het juiste verzendadres opgeeft.

2.6 Er ontbreekt een item in mijn bestelling, wat moet ik doen?

Onze excuses voor het verzenden van een onvolledige bestelling. Neem contact op met ons via lotte@strikiez.be en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

2.7 Ik heb een defect artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Wij verontschuldigen ons als u een defect artikel van ons heeft ontvangen. Neem contact op met ons via lotte@strikiez.be met een momentopname van het product en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

2.8 Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Onze excuses voor het verzenden van het verkeerde artikel. Neem contact op met ons via lotte@strikiez.be en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

2.9 Ik heb de verkeerde maat of kleur gekocht

We bieden geen uitwisselingen voor maat of kleur. We accepteren echter retouren voor producten die bij ons zijn gekocht. U kunt hier ons retour- en uitwisselingsbeleid en de bijbehorende procedures raadplegen.

2.10 Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat moet ik doen?

Stuur een e-mail naar ons op lotte@strikiez.be als u uw pakket na 10 werkdagen niet heeft ontvangen en wij zullen u helpen.

2.11 Zijn er extra kosten voor herlevering?

Er zijn geen extra kosten voor herlevering tot twee keer. Het is verschuldigd bij de derde poging.

2.12 Ik heb mijn pakket nog niet binnen de gestelde termijn ontvangen. Met wie kan ik contact opnemen?

U kunt de status van uw pakket controleren via “Volg uw bestelling” om erachter te komen waarom het pakket mogelijk is vertraagd. Als alternatief kunt u ons een e-mail sturen op lotte@strikiez.be en wij zullen u verder helpen.